Hemkes Services
Zielhorsterweg 85A
3813 ZX AMERSFOORT
Tel. 033-7370031
 

Hemkes Services Online CRM

Wilt u uw klantenbestand altijd onder handbereik hebben? Kies voor de Online CRM oplossing van Hemkes Services! Via uw webbrowser heeft u altijd toegang tot uw klantgegevens. U hoeft geen software te installeren op uw computer(s) of serverhardware aan te schaffen. U hoeft zich ook geen zorgen te maken over backups, ook dat regelt Hemkes Services voor u.

De basismodules

Hemkes Services Online CRM bestaat uit een aantal modules die afhankelijk van uw behoeft aan- of uitgeschakeld kunnen worden.

Relatiebeheer

Het hart van de CRM applicatie wordt gevormd door de module Relatiebeheer. Dit is de centrale plek waar u al uw klanten terugvindt, nieuwe klanten invoert, gespreksverslagen aanmaakt, een brief opstelt of een klant aan een groep toewijst.

Per klant is een onbeperkt aantal adressen, telefoonnummers, e-mailadressen en internetadressen toe te voegen. In die laatste categorie zijn ook sociale media adressen zoals Twitter, LinkedIn, Hyves en Facebook bij te houden. Bij bedrijven kan een onbeperkt aantal contactpersonen toegevoegd worden.

Contactpersonen zijn qua mogelijkheden gelijk aan bedrijven, dus aan een contactpersoon kunt u ook weer eigen adressen, telefoonnummers enzovoort koppelen.

U kunt ook bestanden aan een relatie koppelen.

Gespreksverslagen

Heeft u een klant gesproken? Of een e-mail ontvangen? Dan kunt u een gespreksverslag aanmaken. Aan een gespreksverslag kunt u ook een taak koppelen voor uzelf en/of een of meerdere collega's. Die taak is in de online agenda terug te vinden, maar kan ook via een e-mail met uitnodiging in uw Outlook-agenda terechtkomen.

Projecten

In het projectenoverzicht kunt u uw projecten bijhouden. Aan projecten kunt u een klant, contactpersonen en medewerkers koppelen, de laatste twee uiteraard met de rol die zij vervullen. Via gespreksverslagen kunt u de voortgang van een project vastleggen. Uiteraard kunnen ook hier bestanden gekoppeld worden.

Facturen

De facturenmodule biedt u de mogelijkheid om op een simpele manier facturen voor klanten aan te maken. Deze kunnen als PDF worden geprint, maar ook rechtstreeks via e-mail worden verzonden. Het overzicht van facturen biedt u snel een overzicht van openstaande facturen en hun gezamelijke waarde. Daarbij zijn ook selecties te maken van openstaande en/of betaalde facturen in een gekozen periode. Het systeem biedt ook de mogelijkheid om herinneringen te sturen. Met de optionele producten-module is het maken van een nieuwe factuur nog makkelijker!

Extra modules

Planning

Wilt u klanten de mogelijkheid bieden om zelf afspraken in te plannen, bijvoorbeeld omdat u service aan huis biedt? De planningsmodule zorgt ervoor! U of uw monteurs geven hun beschikbaarheid op in het systeem, en klanten kunnen die momenten kiezen om een afspraak te maken. Vanzelfsprekend komen de klantgegevens die ze online invullen direct in het CRM-systeem terecht. De planningsmodule biedt u ook een overzicht van de planning van al uw medewerkers.

Website beheer / CMS

Als onderdeel van het CRM systeem kunt u via de CMS-module ook uw eigen website beheren! Hemkes Services verzorgt dan ook de hosting van uw website. Door de integratie van CRM en CMS zijn allerlei interactieve toepassingen mogelijk. Het CMS biedt u de mogelijkheid om zelf layout, menustructuur en content van uw site overzichtelijk te beheren. Daarnaast kunt u nieuwsitems op datum/tijd plaatsen en blogs bijhouden. Het nieuws op uw site is uiteraard ook als RSS-feed beschikbaar, zodat u nog meer mensen bereikt. De stuctuur van uw website zoals die door de CMS module wordt gegenereerd is geoptimaliseerd voor zoekmachines. De website van Hemkes Services wordt ook door de CMS-module afgehandeld.

E-mail beheer

Hemkes Services verzorgt graag de e-mailafhandeling van uw domein, al dan niet in combinatie met de CMS-module die hierboven beschreven is. Vanuit ons online CRM-systeem kunt u e-mailboxen en e-mailaliassen makkelijk aanmaken en beheren.

Producten

De producten-module stelt u in staat nog makkelijker uw facturen samen te stellen. U kunt uw producten in een categorie-structuur indelen om nog makkelijk het juiste product te vinden. Per product zijn prijzen en voorraad te beheren. In combinatie met de CMS-module kunt u zelfs makkelijk en snel een Webshop binnen uw website beginnen! Uiteraard is het daarvoor ook mogelijk om meerdere foto's en een uitgebreide omschrijving per product op te nemen.

Tickets

De Tickets-module zorgt ervoor dat u klantvragen snel en overzichtelijk bij de hand hebt. De module kan geautomatiseerd e-mail ophalen van uw support-adres en koppelen aan bestaande of nieuwe relaties in het CRM-systeem. Vervolgens kunnen tickets binnen het systeem worden afgehandeld, waarbij correspondentie via e-mail met de klant netjes en overzichtelijk bij het ticket wordt opgeslagen.